Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Ullis - 1 februari 2008 09:50

Det är dax för båtmässa så idag sitter jag hemma och jobbar på förmiddagen för att strax efter lunch ta tåget till Göteborg.

Jag funderar på om jag ska ta mudden som jag stickar eller mössan som jag virkar med mej som förströelse på tåget. Fördelen med med virket är att det tar mindre plats, man slipper sitta och fäkta sin granne i huvudet med stickorna. Å andra sidan är jag rätt sugen på att bli färdig med de där muddarna... hm

En lösning är att ta båda, så himla mycket plats tar det ju inte och min ryggsäck är ganska stor.

Jag hade tänkt avverka mässan ikväll på förhandsvisningen, kanske lite i morgon förmiddag, men sen ska jag kolla in vad Göteborg har att erbjuda i mån av garnshopping.

I Malmö verkar det svårt att hitta Pulsklubbens första garn Rowan Cashsoft men jag kanske hittar det i Göteborg. Om inte, kan man kanske använda Drops Alpaca istället.

Nu måste jag packa. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards