Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Bäst hemma

Av Ullis - 3 februari 2008 23:07

OK, Göteborg ligger kvar. Kallt och blåsigt, det är alltid sådant väder när jag är i den stan. Kan det månne bero på att det alltid är vid samma årstid?

Jag hittade inget Rowan Cashsoft där heller, trots besök i flera garnaffärer,  så nu får det bli så att jag tar vad jag har.

Jag måste gå och sova nu så att jag orkar med morgondagen men bild på fynd från Gbg kommer i morgon.

Godnatt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis - 20 januari 2012 11:20

För ett halvår sedan gick i stort sett allt åt pipsvängen och jag håller som bäst på med att försöka bygga upp ett nytt liv på egen hand. Vissa dagar går det ganska bra, andra lite sämre. Just nu går det inte så lysande men skam den som ger sig. De...

Av Ullis - 8 juni 2010 13:07

Så nu börjar jag om, enbart för min egen skull ska jag försöka dokumentera vad jag gör, och för all del, vad jag inte gör. Idag ska det bli extra trevligt att komma hem, För första gången har vi anlitat en städfirma så det är säkert jättefint och r...

Av Ullis - 5 februari 2009 23:17

Jag har nu 27 rutor av de gröna, 25 av de limefärgade och 20 av de vita, jag hade tänkt mej 30 av varje så nu är det inte långt kvar. Å andra sidan har jag hållt på sedan i somras. Måldet är att bli färdig den här helgen. I morgon, tidigt som tusan s...

Av Ullis - 5 februari 2009 22:04

Även om mitt bloggande har varit = noll så har jag faktiskt fått en del arbeten färdiga under tiden. Från det ögonblick jag fick veta att jag skulle bli mormor har jag funderat på allt jag skulle kunna göra till den lilla. Jag hade kunnat sätta igång...

Av Ullis - 4 februari 2009 21:18

Vad tiden går! Absolut mycket fortare än vad jag trodde. Det känns inte somom det var före sommaren men så är det uppenbarligen. Jag måste försökaskärpa mej!Sedan sist har det hänt en hel del. Bl a har mitt allra första barnbarn settdagens ljus. En a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards