Alla inlägg under juni 2010

Av Ullis - 8 juni 2010 13:07

Så nu börjar jag om, enbart för min egen skull ska jag försöka dokumentera vad jag gör, och för all del, vad jag inte gör.

Idag ska det bli extra trevligt att komma hem, För första gången har vi anlitat en städfirma så det är säkert jättefint och rent. Härligt att slippa göra det själv om än lite skämmigt men ingen av oss har lust att ägna halva lördagen åt att städa.

Framför allt inte under den här årstiden när vi helst vill vara ute på havet om vädret tillåter.

Förra helgen seglade vi till en för oss ny hamn i Köpenhamn, Amerika kajen, strax norr om Langelinje. En mysig liten hamn med hyfsat nära till centrum, tyvärr var det Grundlagsdagen i Danmark i lördags så allting var stängt därför seglade vi hem igen redan på lördagen. Nu hoppas jag på bra väder till helgen så sticker vi redan på fredag kväll, jag vill till Dragør men det blir dit vinden blåser.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards